niedziela, 1 listopada 2015

#KrówkaPOLECAksięgarnię!

Moi Kochani!

Pozostając w temacie książek, chciałabym się Wam pochwalić cudownościami, jakie otrzymałam od księgarni "the bookshop", którą uwielbiam i której strasznie dziękuję za taki prezent! heart emoticon
Właśnie spędzam czas w towarzystwie "Fangirl" w angielskiej wersji językowej, która jest cudowna, dzięki czemu szybko mi się czyta.
Inicjatywa pokazania książek w oryginale, sprowadzenia ich do Polski z zagranicy bardzo mi się podoba i całym sercem ją popieram! The bookshop to nie tylko książki....
To również angielska herbata, którą możecie spróbować, będąc w salonie w Płocku. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że taka paczuszka doszła również do mnie, bo zaraz pewnie skoczę na dół po kubek i sama spróbuję, jak owa "English Breakfast" smakuje. smile emoticon
UWAGA dla tych, którzy nie są zbyt zaawansowani we władaniu językiem obcym, a konkretnie angielskim. "Fangirl" jest napisana prostym językiem i myślę, że każdy zrozumie treść tej książki. Owszem, jednemu zajmie to więcej, drugiemu mniej, jednak jeśli się uda poznać całość, to można sobie odnotować całkiem spory sukces! smile emoticon
Dodam tylko, że księgarnia The bookshop posiada książki w bardzo atrakcyjnych cenach, nieraz nawet tańszych niż w polskich wydaniach. smile emoticon Ponadto, gdybym miala zamawiać daną książkę przez chociażby allegro.pl, to wydałabym dwa razy tyle, nie wliczając w to kosztów przesyłki z zagranicy. Ceny w The bookshop to wielki plus i zachęta dla wszystkich moli książkowych!

Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję za takie wspaniałe otwarcie dróg dla czytelników literatury angielskiej! 

Love & Warm.
Misia.
heart emoticon

2 komentarze:

  1. Nie znałam wcześniej tej księgarni i cieszę się, że o niej napisałaś. Ostatnio szukałam książek w oryginalnych wydaniach, ale trudno je znaleźć, a nawet jeśli się uda są bardzo drogie. Coś czuję, że czekają mnie niedługo zakupy w The Bookshop :D
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o tej księgarni, ale chyba muszę na nią zajrzeć. Myślę, że niektóre książki są napisane bardzo prostym językiem i ich czytanie nie sprawi czytelnikowi trudności. Sama posiadam "Ruin" w wersji anglojęzycznej i to naprawdę przyjemność czytać książkę w oryginale :)

    OdpowiedzUsuń