środa, 16 września 2015

#ThePointlessBookApka - INSIGNIS


Polska apka do „Książki bez sensu” za darmo w Google Play!


W Google Play pojawiła się w pełni spolonizowana, darmowa apka na urządzenia mobilne z systemem Android, która jest znakomitym rozszerzeniem wydanej nakładem Insignis Media kreatywnej „Książki bez sensu” Alfiego Deyesa, volgera z kanału ThePointlessBlog.

Apka dzięki zaawanasowanej rzeczywistości rozszerzonej pozwala zobaczyć, jak „Książkę bez sensu” wypełnił jej autor oraz obejrzeć ukryte na stronach książki filmiki Alfiego, wszystkie z polskimi napisami. Apka pozwala też zapisać do niektóre strony książki do ponownego uzupełnienia, a także zrobić sobie własne selfie a Alfiem. Możliwości apki prezentuje film wydawnictwa Insignis

https://www.youtube.com/watch?t=9&v=e_rrMV941mo

a samą apkę – zupełnie za darmo – można pobrać stąd:

 
 
 


2 komentarze:

  1. Może i to nie odpowiedni komentarz pod tym postem, ale mega się cieszę, że napisałaś książkę. W prawdzie trafiłam na nią przypadkiem, ale zainteresowała mnie! Tym bardziej ją przeczytam gdyż jesteś moją rówieśniczką ( rocznik 99 rządzi! ) Zobaczę przy okazji jak tam z polską literaturą młodzieżową, dawno niczego już nie czytałam. Przy okazji dałaś mi motywację, żeby skończyć wszystkie moje dziwne opowiadania. xd
    Powodzenia i pozdrawiam!
    http://in-the-book-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio, bardzo się cieszę, że dzięki mnie zyskałaś motywację do dalszego rozwijania swojej literackiej działalności. :) Dziwne opowiadania są teraz na wagę złota, bo nikt nie powiedział, że "Miles" jest normalne. :D Rocznik '99 rządzi - to na pewno! :) Życzę Ci powodzenia, wytrwałości i sukcesów w świecie książki! :) Zaraz zajrzę na bloga.
      Ściskam cieplutko. <3
      Misia.

      Usuń