środa, 16 września 2015

#Łaciata recenzja ~ 49

"Ja, kobieta" - Cameron Diaz

 
 
   Co ja mogę Wam powiedzieć?
   Przedstawiam Wam kolejną wspaniałą pozycję od wydawnictwa IUVI, które ubóstwiam i serdecznie Wam wszystkim polecam!
 
 
   "Ja, kobieta" to zbiór informacji, które według mnie powinna posiąść każda kobieta po to, by żyć w zgodzie ze swoim ciałem, by potrafić je zrozumieć. To bardzo fajny pomysł na naukę moim zdaniem tym bardziej, że książka zyskuje na swojej popularności, dzięki osobie Cameron i  zachęca zarówno młode kobiety jak i te starsze. 
 
   Uzupełniona o rysunki, schematy książka dotyka nawet stref intymnych kobiecego wyglądu i niczego nie ukrywa. W książce znajdziemy rady na temat odpowiedniego żywienia, zdrowego umysłu oraz dobrej kondycji, które są w stanie sprawić, że poczujemy się dobrze w swoim ciele.
 
   Lubię książki, które są oparte na faktach i czegoś uczą w sposób przyjemny. Taka właśnie jest "Ja, kobieta". Po za tym, uważam, że taka pomoc należy się płci pięknej w celu przygotowania jej do trudów, które jeszcze są na ich drodze lub w celu pomocy w przekwitaniu. Czytałam wiele recenzji na temat tej pozycji, niekoniecznie pozytywnych, takie również istnieją, ale są niesprawiedliwe w mojej ocenie, bo wnętrze książki to prawda, to poparte schematami fakty.
 
   Na dużą uwagę zasługuje bezceremonialnie przepiękne wykończenie graficzne książki, pozostawiające marginesy do wpisywania osobistych przemyśleń, notatek czy komentarzy. Złote myśli wyłuszczone z tekstu, byśmy zwróciły na nie uwagę po otwarciu danej strony. Idealna całość, a przede wszystkim mistrzowska okładka, która przyciąga wzrok i zachęca do sięgnięcia po tą pozycję. Twarde wydanie, które mam, to jedna z najpiękniej wydanych książek na mojej półce i nikomu jej nie oddam (tak, będę samolubna). :)
 
   Wierzę, że powrócę do poradnika Cameron Diaz jeszcze wiele razy jako nastolatka, ale i dojrzała kobieta, by zachować siebie i pokochać taką jaką mnie stworzono.
 
   Polecam wszystkim  kobietom! Sięgajcie po ten poradnik i żyjcie w zgodzie ze swoim ciałem! :)
 
   Za książkę składam serdeczne, cieplutkie podziękowania cudownemu i mojemu od niedawna ulubionemu wydawnictwu IUVI! <3 Zwróćcie uwagę na książki tego wydawnictwa, bo naprawdę warto!
 
 
Zdecydowanie mój ulubiony cytat! <3
 
Misia.
 
OCENA KSIĄŻKI:  6!!!


1 komentarz:

  1. Również jestem zachwycona tą pozycją. Zapraszam do porównania z moja recenzją :)

    http://przezpiekneokulary.blogspot.com/search/label/Cameron%20Diaz

    OdpowiedzUsuń