środa, 25 marca 2015

#Łaciata recenzja ~ 5

"Pamiętnik z przyszłości" - Cecelia Ahern


      Czytałam " Pamiętnik z przyszłości" z zapartym tchem i mam wrażenie, że każdy reagował w ten sam sposób, choć niewykluczone, że jednak się mylę. 
  
   Historia Tamary jest bardzo osobliwa i pokazuje to, jak łatwo stracić wszystko oraz jak brutalne są konsekwencje takiego biegu wydarzeń. Z drugiej strony patrząc, los dziewczyny odmienił się tak samo szybko na lepszą, uczącą życia stronę, co dało jej doświadczenie i szczęście.

   Tym co ujęło mnie w powieści autorstwa Cecelii Ahern są przemyślenia głównej bohaterki dotyczące różnych drobiazgów, jak i całego, ogromnego świata. Lubię tego typu książki, bo sądzę, że sama jestem dość filozoficzną duszą.

   Cecelia Ahern nie pierwszy raz pokazała mi, jak świetnie pisze, bo do tej pory miałam w rękach kilka innych jej powieści, lecz ta byłą zdecydowanie pierwszą ze wszystkich. Nie szczędzę półki na kolejne egzemplarze, które wyjdą spod jej ręki w bliższej czy też dalszej przyszłości.

"Powiadają, że każda historia traci coś z każdym jej przypomnieniem. Jeżeli to prawda, ta jeszcze niczego nie straciła, ponieważ przedstawiam ją po raz pierwszy."


Misia.
OCENA KSIĄŻKI:  5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz